Passiv-aggressiv vaskerikrig

For en stund siden var dristige tjuvradder på ferde i fellesvaskeriet i blokka jeg bor i. Skurkene forsynte seg av uskyldige beboeres sengetøy, noe som avstedkom denne dramatiske lappen:

Beskjeden nederst ble skrevet noen dager senere av en sarkastisk utenforstående.

Ytterligere noen dager senere så lappen slik ut:

Krigen var i gang. Meldingene ble så fulgt opp med en ny lapp:

På dette tidspunktet var det hele så underholdende at jeg så meg nødt til å bidra selv:

Men dette falt ikke i smak. Sarkasmen rammet også meg, hardt og brutalt:

Senere så tyvene sitt snitt til å kreve løsepenger av det opprinnelige offeret:

Lappene fikk henge noen dager over fullmåne, før en anonym, humørløs nabo rev ned alt sammen. Jeg gjorde så et siste forsøk:

Denne ble straks fjernet, sannsynligvis av den samme humørløse naboen som hadde tatt ansvar for å fjerne de andre lappene.

Det var moro så lenge det varte. Neste gang skal jeg bruke superlim i stedet for teip.

Dette innlegget ble publisert i Annet og merket med , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Passiv-aggressiv vaskerikrig

  1. Elisabeth sier:

    LOL

  2. Ac sier:

    Hahaha, fantastisk!

  3. Miller sier:

    Heh, minner meg om når jeg selv bodde i blokk og fikk frastjålet alle mine sorte dressmann-sokker. Sært.

  4. Marius sier:

    HAHAHA!! Detta er det beste jeg har lest på LENGE!! *LOL*

  5. Eivind sier:

    HAHA! Digger litt spøk i hverdagen 🙂

  6. hahahahaha vaskeroms-trolling! xD

  7. annebloggen sier:

    Jeg skjønner at vi går glipp av noe vi som bor alene og bare har en vaskemaskin på badet. men jeg lurer litt på om jeg skal prøve å henge opp lapp allikevel: «Her foregår tyveri! Du som har tatt halvparten av sokkene mine, vennligst gi meg beskjed om hvor du vil ha resten levert. Jeg har har kjøpt nye»

  8. Rabiatix sier:

    Haha. Gjør det!

  9. Ahahaaaaaah.. Ja, jeg går også for den «jeg har kjøpt nye»-varianten! Ved siste opptelling er jeg og de tre andre her de stolte eierne av i overkant av 40 enslige sokker, så et eller annet sted MÅ de jo ha tatt veien?

  10. Cathrine Barth sier:

    Utrolig gøy!
    Neste trekk er å skrive tyveridialog på veggen med rød spray.
    Trivelig vaskekjeller. Tipper alle gleder seg til høstdugnaden.

  11. Fiberbabe sier:

    Hahaha, genialt! =)n

  12. Hihi! Kom dynetrekket noensinne til rette?

  13. Rabiatix sier:

    Ikke så vidt meg bekjent.

  14. Tilbaketråkk: Passiv-aggressiv vaskerikrig « MANSHOW » plbrg

  15. Hahahaha, framifrå!

  16. Hilde sier:

    Liker humoren din 😂

Legg igjen en kommentar